نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
هیگواین نمی رود؛ بقیه را بفروشید!

هیگواین نمی رود؛ بقیه را بفروشید!

 

گونزالو هیگواین تحت هیچ شرایطی حاضر به ترک یوونتوس نیست و تمام پیشنهادات خود را رد کرده است؛ تیم رم از ایتالیا و تیم وستهام یونایتد از انگلستان مشتریان جدی این بازیکن آرژانتینی بودند که با پاسخ منفی هیگواین مواجه شدند.

 

به گزارش Sky Sport، این مهاجم 31 ساله یونتوس دیگر حاضر نیست همانند دو فصل قبل که با انتقال قرضی راهی میلان و سپس چلسی شد، تلخی دوری از بانوی پیر را تجربه کند. هیگواین عمیقاً معتقد است توانایی تغییر نظر مائوریتسو ساری را برای استفاده از او در ترکیب تیم یووه دارد و با توجه به تجربه همکاری که این دو باهم در تیم‌های ناپولی و چلسی داشتند، این اتفاق شدنی است.

 

اما اصرار هیگواین بر ماندن، کار را برای یوونتوس پیچیده کرده است؛ چون در صورت ماندن ال‌پیپیتا، آنها مجبور به فروش بازیکن دیگری خواهند شد تا هم تراز مالی خود را در خرید و فروش متعادل کنند و هم ترافیک خط حمله تیم را سبک کنند.

 

در بین مهاجمان حال حاضر بیانکونری، محتمل‌ترین گزینه برای خروج، مویس کین است. این مهاجم 19 ساله ایتالیایی که پیشنهادات جدی از سوی آژاکس و اورتون دارد، می‌تواند به صورت قرضی و با گزینه تبدیل به خرید دائم و یا فروش کامل، تورین را به مقصدی خارج از ایتالیا ترک کند.

 

گفتنی است مویس کین، مهاجم 19 ساله تیم یوونتوس، در ده باری که با پیراهن بانوی پیر به میدان رفت، شش بار موفق به گشودن دروازه حریفان شد و آماری خیره‌کننده از خود برجای گذاشت.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: